Mitt liv är monotont

Att göra i sommar;

Träna
Tävla
Träna
Hultsfred
Träna
Tävla
Vila


Ibland känns det som om mitt liv endast består av att två saker, träna och tävla. (Eller dvs när jag inte har träningsperiod, för då tränaag ju endast.) Men i sommar har jag tre saker att göra. Woho! OMG! (ok, jag är lite ironisk, vilket kan vara svårt att fatta eftersom att ironi lättast uttrycks genom tonläget på rösten. Så jag tänkte att det kanske är bäst att jag skriver det så att alla hänger med i svängarna.)

Och om någon vill ha lite mer onödig information så kan jag härmed meddela att jag blöder näsblod som en stucken gris, för när dom har blivit stuckna så sprutar ju blodet som om det vora rena rama Niagarafallet, och precis(eller ja, ungefär) så sprutar det ur min näsa just i denna stund. Det var nästan så att jag ett tag funderade på att göra lite blodpudding tills imorgon, och vara ekonomisk för en gångs skull. Men sedan slog det mig att jag inte äter blodpudding just eftersom att det endast består av blod och mjöl, och lite hokuspokus-ämnen då, men allting innehåller ju sådant nuförtiden.

Ajja, dags att sova,


Hörs!



Smeds och Gleimar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0