Ta en titt på mitt liv

Så var allt bra igen.
Eller ja, "allt" var väll att ta i.
Men lugnet har lagt sig i alla fall.
Imorgon är det intervallpass som gäller.
Jag har en ny idol, Neil Young.



Ah, just det, jag saknar en massa saker. På olika sätt.

Jag saknar min kostym, glömde den på tåget hem. DOH!
Jag saknar Stockholm.
Jag saknar jobb.
Jag saknar framtidsplaner.
Jag saknar några av mina bästa vänner. Och det värsta av allt är att om ett tag så kommer vi inte längre veta allt om varandra. Vi kommer inte kunna sitta och snacka skit långt efter midnatt. Vi kommer inte ha möjlighet att göra dom där sjuka sakerna som att jaga varandra med toalettborstar, dra ner någons bh/kalsonger framför lösryckt folk eller käka hashbrownies i tron om att det är vanliga brownies. (ok, det sista borde jag kanske inte skriva, men vad spelar det för roll egentligen?) Visst kommer vi vara vänner, men vi kommer inte vara lika tajta som vi är nu. Det är synd. Synd som fan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

huhu förstår vad du menar med den där tajtheten. Så tråkigt :(

2009-06-15 @ 09:47:13
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Frasse

Jag känner verkligen igen känslorna från förra året. Men va lugn, det löser sig på ett eller annat sätt :) vad gäller kostymen så kan du inte ringa till sj? de brukar ju ha upphittade saker på nåt ställe...

2009-06-15 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0