Lurendrejeri

Så var jag in och bytte mitt halsband idag. Jag bytte till ett dyrare, rätt så mycket dyrare. Därför la jag även till en försäkring på 2 år, vilket innebär att om halsbandet försvinner så får jag ett nytt, för 10% av priset. Grymt bra ju! Men låter inte det för bra för att vara sant? Det tycker i alla fall jag. Det betyder ju att man kan bli rik på att "tappa bort" halsband eller andra smycken. Mysko. Yäyä skitsamma,

Idag körde jag mitt första intervallpass på en vecka. Det känds bra, sjukt bra för att vara ärlig, och det sägs ju att jag är ärligheten själv... men vad vet jag om det. Dock känns det lite synd att Världsungdomspelen är om bara tolv dagar. Det hade varit najs om jag hunnit med en liten träningsperiod nu. För de senaste veckorna har träningen hackats sönder av diverse studentsaker. Men det har lätt varit värt det. =)

Hörs!

Sirri och Skabbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0