Studentveckan

Tjenare gott folk!

Jag är mitt uppe i studentveckan, livet leker, typ.

Igår var jag och några till på Gröna Lund och åkte lite berg&dalbana, grymt kul. Deras nya påhitt, Insane, är fan den roligaste grejen jag någonsin har åkt. Det där med tivoli är lite underskattat.

Idag var det sista gången någonsin(förhoppningsvis) som jag vistades i Rudbeckskolans matsal, det var skolan som annordnade en studentmiddag med massa tal och stipendier. Det var väll sådär... Sedan var jag på Barkarby Outlet med David å Adam, jag skulle köpa en fluga/slips, men gissa vad... jo, jag glömde bort skiten. Istället kom en jacka och en t-shirt med hem. Och nu har jag börjat packa mina saker, det är ju dags för mig att lämna löpet eftersom att...

Imorgon tar vi studenten. STUDENTEN! Och för en gångs skulle så har jag lite koll på läget. Morgondagen kommer bestå av; Lite champange frukost, lite utspring, lite flak-åka, lite käk, lite sista middagen med alla tillsammans, lite  limousine-åka, lite studentfest, lite däcka. Och lite annat.

Ajja, ska packa färdigt, för imorgon ska ju allt hem till Sala, igen.

Hörs!



Insane.


Palla att man tar med kameran upp i fritt fall och sedan ser man ut som en jävla gris på bilden XD







Kommentarer
Postat av: Camilla

åh jag vill också åka insane! Och ja, bilden från fritt fall var ju het,hahaha. Vem tar kort på sig själv där uppe förresten? haha

2009-06-11 @ 12:39:24
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Mickan

Men ditt cp, tar inte ens med en bild på mig. Jag som lyfte hela grönan resan... Snäckan då !

2009-06-13 @ 16:20:44
Postat av: Micke

jag tog ju bara med de fina bilderna xD ;)

2009-06-14 @ 11:15:31
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0