Nästan perfekt

Tjenare,

så är jag uppe lite för länge, igen. Har just kollat klart på "Fast and Furious 4", en helt ok film. Lätt värd att se. Imorgon blir det av att åka in till V-ås. Ska byta ett halsband samt köpa ett nytt tidtagarur. Här kommer lite bilder från studentdagen;

Fanny å Jag


Petra David å Natta, Champangefrukost i Edsbergsparken.



Patrik Adam David Mary, påväg hem till MickeW för lite käk.



Petra Patrik MickeW Mary å David, tigger käk hemma hos MickeW



Fröken Ansträngd (Sofia) å jag, utanför klubben.



Random folk. Fullt ös, medvetslös!!!



Min mössa, nedklottrad med tankar, visdomsord och minnen.



Och det var allt för ikväll,

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0