DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖö

Jag hatar tigerbalsam. HATAR!

Visst, jag körde helt slut på mina vader under passet idag, så jag smörjde in vaderna med tigerbalsam. Det funkar asbra! Dock så började det klia i mitt öra när jag var mitt uppe i att massera vaden, så vad gör man? Jo, man kliar lite med fingret. Problemet i det här fallet var att fingret var fullt med tigerbalsam. Vilket betyder att det känns som om mitt huvud ska brinna upp för tillfället.. Så, HUR FAN SKA JAG KUNNA SOVA NUUUUUUU?????!!!!!

Det är iofs mitt eget fel, men ändå. Fy hellvete för tigerbasam.

(för er som inte vet vad tigerbalsam är så kan jag säga att det är typ som linement, det gör att musklerna värms, och det luktar fördjävla illa.)


hörs!


Jag gnuggade in ögonen med tigerbalsam förrförra veckan, öronen idag... Vad väntar härnäst? Näsborrarna?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Pitten kanske? Hahahha



Sv: MASSOR av ragg :O:O Kunde inte kontrollera mig själv!

2009-03-02 @ 16:27:24
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0