Det går bra nu

Jag, Adam och Oliver har bokat biljetter till Mando Diao nu. Det blir något att se fram emot. Ännu bättre är att det endast är 9dagar till och med att jag sitter på flyget mot Portugal. Tyvärr är järngänget(töntvarning...) splittrat. Adam, Oliver, Micke och David ska inte med, Så det suger.
Men vi har i alla fall kommit på en vattentät plan på hur vi ska finansiera kommande studentskivor. Det bådar gott inför framtiden.

Sen har jag pluggat idag, för första gången på 3veckor. Det är värt att noteras. Så jag skulle bara säga att livet fortfarande på topp, så om jag faller nu lär mina kvarlevor skapa en stor krater i marken. Men vi får hoppas på att jag lyckas hålla mig uppe. Det går bra nu, som wannabe ghettobarnet Petter sulle ha sagt.

Hörs!



Jag, Oliver och Adam på Tylösand i somrast =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

men hallå jag ska ju med! Kan det bli bättre?! ;D

2009-03-27 @ 21:00:24
Postat av: Micke

suck... ;)

2009-03-30 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0