Livet är ett kul kalas =)

Så kom det en säsong igen och allting, ja fan, allting känns nästan perfekt. Det vankas vår, även om det är plus minus noll grader i luften så känns det som om den redan är här. Det måste ha med ljuset å göra. Himmlen är klarblå och den får tankarna att falla tillbaka på förra sommaren, men den får även tankarna att fylga fram till det som ska komma att ske denna sommaren. Och visst har jag som vanligt inga planer, men jag har i alla fall önskemål. Det duger för mig, sen kan jag ju bestäma mig lite senare för hur det egentligen blir. Men längre än till sommaren vill jag inte se, vad som händer i höst känns allt för avlägset och lite väl suddigt för tillfället. Tänk om man kunde gör exakt som man ville, då hade livet varit perfekt.

Allting som jag har sett fram emot under de senaste halvåret närmar sig med stormsteg. Så jag hoppas att alla gråa dagar är över. Och det känns nästan som om det kommer bli så. Det kommer bli ett grymt år, eller det kommer i alla fall att bli en grym sommar. Och våren lär inte blir mycket sämre. =)

Hörs!



Det ser lite gay ut, men vafan det bjuder vi på. =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mikael din lilla stjärt är så spänstig!

2009-03-20 @ 19:18:43
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ser vänskapligt ut haha

2009-04-02 @ 21:36:24
URL: http://www.jessicasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0