Hataaaaaaaaaaaaaaa

Tjenare,

Äntligen hemma. Jag hatar mitt jobb. HATAR! Sätt dig och ring ca 300st samtal på 4timmar så kommer även du att förstå. För när rösten börjar låta som på ett pubertetsyngel och när man inte klarar av att säga hej utan att den skär sig så är det bara jobbigt.

Men jag älskar det på samma gång. För jag är så jävla bra på det! Jag är grym på att övertala människor, det är bara att skämta lite med folket så är de snart helt sålda på erbjudandet. Idag tjänade jag 160kr per timme! 160 JÄVLA SPÄNN! Genomsnittslönen för en telefonförsäljare är 106kr, för en brandman är den 131kr och för en polis är den ungeför 150kr. Så det känns bra.

Men jag kommer inte ifrån det faktumet att jobbet suger så jäkla hårt. Men det är värt det. Tills sommaren i alla fall.

Hörs!


Det är inte bara trist, det ser förjävla trist ut också xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0