Och vinnaren är...

Tjenare!

Jag har filosoferat idag, det är sånt man gör när man är den enda av 30 elever på ett internat som inte har tillägnat sitt liv till läxboken, typ. Yäyä, vad jag kom fram till är i alla fall att anledningen till att det är så jobbigt i skolan är att alla kvinnliga lärare är i klimakteriet, och går därför runt och har ångest för sina bortslösade liv, och pga det så ger dom i sin tur oss läxor för att inte känna sig lika värdelösa i jämförelse. Det är i alla fall vad jag tror. Tänk vad livet hade varit enklare utan klimakteriekärringar(som förövrigt är mitt favoritord, så det finns kanske något positivt med klimakteriet trotts allt?!).

Ajja, det här jag skrev nyss var ju helt värdelöst om nått, men jag är uttråkad, det händer inget i mitt annars så utomodentligt underhållande liv. Förutom att jag ska börja jobba i morgon. Och det är humor. Riktigt humor! Men jag pallar inteförklara nu, var vänlig och återkom senare.






Hmmm, det är meningen att det ska se ut som om vi håller på att ramla ner i ett hål, jag tänkte bara säga det eftersom att det inte tycks framgå allt för tydligt på själva bilderna. (dessutom gjorde jag bilden på mig större eftersom att jag är snyggare, bara så att ni vet, heheheh)



Endast 93dagar kvar nu.


Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror inte att du är dum mot din lillebror. Det är bara en fasad. Du verkar ju jätte dullig mot honom. Åh hjärta Micke. Det blir människa av dig också tillslut.

2009-03-11 @ 09:43:13
URL: http://sannassocker.blogg.se/
Postat av: micke

2009-03-11 @ 09:44:20
URL: http://gnissim.blogg.se/
Postat av: micke

klart jag är snäll =)

2009-03-11 @ 09:45:03
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0