Detta fält måste fyllas i

Jag har kommit fram till att psykiska störningar och neuroser mycket väl kan orsakas av sega datorer och hoande duvor. Det är nåmligen så att min dator har strejkat i flera veckor nu, och jag har blivit tvungen att sitta vid löpets urgammla datorer som det har börjat växa mossa på(observera att det tar 100år för mossa att bildas!). Dessutom så tror jag att jag ska ta med mitt luftgevär efter helgen så att jag kan skjuta ner dessa förbannade jävla duvor som gör att man inte kan koncentrera sig. Fyfan.

Yäyä. Dessutom har jag gått och blivit sjuk. Riktigt sjuk. Mina halsmandlar är stora som tomater, det värker i huvudet och inatt kunde jag inte sova för att jag hade frossa. Jag låg och skakade som en invalid sönderknarkad uteliggare under vinterhalvåret. Satan.

Så nu ska jag packa väskan och bege mig mot Sala. Det ska bli skönt att komma hem ett tag. Det ska bli skönt att slippa löp ett tag.

Hörs!




haha, fy fan vad fult xD

Kommentarer
Postat av: Camilla

Då lär vi ju fan ses :O

2009-05-19 @ 17:33:58
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste kröka mer, så att du blir härdad! Det håller ju inte att du blir sjuk efter en fest liksom...

2009-05-25 @ 16:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0