Det var ett tag sen sist...

Tjenare, det har varit lite väl dött här på sistone, och orsaken till det är att JAG HAR VARIT HELV JÄVLA DÖD DEN SENASTE VECKAN! -.- Jag har ju börjat jobba på ett företag som säljer böcker via internet, så den senaste veckan har jag gått från att vara en självbelåten soffliggare till att vara en zombieliknande arbetsmyra... eller arbetsmyra vette fan om jag är,  jag försöker maska så mkt som möjlig, vilket är rätt så lätt att göra när man packar böcker i kartonger xD Har en favoritbok, det är en bildbok med gamla bilder från andra världskriget, intressant! ;D

Ajja, sånthär kanske man inte ska skriva på en öppen sida på internet, men vadfan, jag har inte tänkt jobba längre än en månad.

Och det har hänt lite pinsamheter, inte så förvånande kanske...? Tror dock det pinsammaste var under lunchen i Onsdags när jag snackade med en annan nyanställd och sa något i stil med att dom som jobbat där längre än ett halvår inte kan ha något liv(och det är ju fan sant, inget liv alls verkligen...), det jag inte upptäckte förän jag sagt det var att vi var omringade om dessa "no-life-people" som satt och lyssnade på vårat samtal. doh.


Ajja, tyck synd om mig. Jag tjänar 115kr i timmen, jag kanske är en bortskämd snorunge, men jag tycker fan man borde få mer när man jobbar på ett ställe som tar ens liv ifrån en. Det suger verkligen, och livet är ju ovärderligt? Det var i alla fall det för mig innan jag började på mitt nya jobb. :/

Over and out - Majkel thö män

hörs!

On top of the world oO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0