Trött som fan

Tjenare.

Tänkte dra till V-ås och träna... Men jag är helt död, sovit lite för lite senaste dagarna... och igår var jag å badade i Örebro, det tog fan på krafterna :P Så jag har bestämt mig för att skippa v-ås och sova lite istället, och sedan kuta intervaller runt dammarna senare ikväll.

På tal om Örebro, så var jag där med morsan, brorsan å hans ena polare. Och det var fan kul(bortsett fån att jag har typ 100 svidande skrapsår samt minst lika många till ömmande blåmärken på kroppen). Det gick vilt till med andra ord.

Och åter igen har jag bevisat hur lätt det är att få min lillebror att göra som man vill. Han vägrade nämligen hoppa från högre höjd än 3meter, eftersom att han vid första hoppet hade fått armplask(vilket är reslutatet av att man håller armarna rakt ut när man hoppar xD haha SOPA) Yäyä. Jag var dock inte nöjd med hans prestation, så jag sa att han skulle få en banankola för varje ny höjd han tog(en för 5m, en för 7m och en för 10m). Självklart så kravlade han sig upp till 5an för en banakola(det var förväntat). Men när han sedan tog både 7an och 10an inom ett par minuters mellanrum så var jag chockad :S:S:S Killen vågade ju knappt hoppa från 5an utan belöning, så tar han 10an för en banankola :S IDJUT! xD haha

Ajja hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha stackarn, ni bara tvingar han till saker.

2009-10-27 @ 20:14:08
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: balle

hahahhahahahhaa! Henrik is DI MAN!

2009-10-27 @ 22:13:56
Postat av: Samvetet

Och vilken höjd hoppade du ifrån då Micke? (bassängkanten räknas inte.)

2009-10-28 @ 00:27:54
Postat av: Anonym

2009-11-02 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0