Att köpa kläder kan vara svårt

Tjenare,

Hemma igen. Köpte en jacka och ett par byxor i V-ås. Dock så är jag inte helt nöjd, jag köpte en (skitdyr) "vinterjacka", och jaaaaaaaa den var snygg. Men inte fan var den varm, inte varm som en vinterjacka iaf. Det här är andra gången jag köper en jacka och tänkter "ja men den här var ju både varm och snygg" när jag är i affären, sen när jag väl testar den ute i kylan så upptäcker jag att den inte är lika varm som inne i affären. Doh! Varför har dom inte jackor på ställ utomhus så att man vet hur dom känns. -.-
Ajja, jag ska spara skiten, men jag måste nog köpa en till jacka som är lite varmare och mycket billigare.



Jag köpte ett par byxor också, eller "Chinos" som hon i butiken kallade dem.

Micke: Hejsan, kan du hjälpa mig att hitta ett par schyssta byxor?
Butikstjejen: Ja, vill du ha chinos eller jeans?
Micke: Jag vill ha byxor.
Butikstjejen: Ok, men är det chinos eller jeans du är ute efter?
Micke: Jag är ute efter byxor.

Ibland är det så jävla kul att vara dumdryg, typ låtsas som om att man inte fattar fast man fattar xD hahah ååååh ibland älskar jag mig sjäv! Eller nej inte ibland, utan jämt =)

Hörs!




Och nej, jag har inte hittat min kamerasladd. Och ja, jag ska köpa en ny! :P

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah så jävla ful mikael!

2009-10-06 @ 09:22:30
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0