En geniknöl räcker fan...

Här sitter jag och dricker farmors jordgubbssaft. Outspädd, asgott utan vatten ju. Det blir ju som flytande godis.

Ajja, min böld är kvar i nacken, eller bakhuvudet. Och jag kan inte sluta fundera på om det är en infektion(som läkaren sa) eller om det är en feting cancerböld som kommer göra att jag dör inom loppet av 2veckor. :S

Ajja, ska fan ringa läkarn imorgon också så ska jag tvinga dom jävlarna att ta reda på vad det är, å inte bara låta dem chansa. Hur många går runt med en böld i bakhuvudet liksom? :S (ja, i och för sig så har jag ju min "geniknöl", dvs en benbit som sticker ut från skallbenet i bakhuvudet, men den är ju konstant)

Dags å sova nu då,

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Det är ju asäkcligt!! Med saften alltså. Jag lider med dig med den där bölden :O:O

2009-09-10 @ 10:12:06
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0