Tre dagar pa Gran Canaria

Tjenare.

Sa har man kommit ner hit. Det ar fan grymt skont a komma bort fran Sverige, och allt annat, for en stund.

Igar var det drag som fan. Jag kan ju borja med att saga att gratis dricka i baren inte ar nagot att rekomendera xD hahah. Vi fick hur mkt vi ville, och tydligen ville vi ha lite for mkt. Gratis ar gott sags det, men jag har fan borjat tviala pa det.

Vi var i alla fall inne i Playa del Ingles och festade jarnet. Forst var vi pa en helt ok bar, men vi trottnade(det var for fula chicas) ;) heheh Men det nya stallet vi drog till var inte mkt battre, till att borja med sa kom det fram tva stycken "dansoser" pa 40ar och ville ta med Micke och mig till "ett annat rum". Och dumma som vi ar sa foljde vi ju med, det kanske var varsta festen dar inne...? eller inte. Val dar inne sa fick vi i alla fall inte sitta brevid varandra, och jag som var lite for full, fattade inte varfor. Men som tur var sa hade tydligen Oliver listat ut att vi hade hamnat pa ett horhus...(vilket troligen jag och Micke ocksa hade kunnat listat ut om vi hade varit i vara sinnes fulla bruk, men sa var nu inte fallet, tyvarr) Sa han a adam drog med oss ut.

Idag har det inte varit kul att heta Mikael(oavsett om man heter Rojeras eller Westh i efternamn).

Sen har jag en formaga att gora illa mig pa fyllan, jag liksom tror att jag ar stalmannen. Ajja, jag har hoppat ner fran en klippa och troligen sa har jag fatt en spricka i halen, det suger som fan... ajja,


Dags att dra!

Hors!

Kommentarer
Postat av: balle

HAHAHHAHAHHAHAHA! Varför lät inte adamski och oliver er vara kvar i horhuset?



Jävla wb superman alltså

2009-09-18 @ 10:48:21
Postat av: Camilla Andersson

hahah jävla idiot!

2009-09-18 @ 13:28:00
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Aleks

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

jadu! detta med ditt mitt minne,horhuset,stålmannen o.s.v. kmr jag skratta länge,länge åt! :D

2009-09-23 @ 01:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0