Hundkräk Jobb Fest Spanien

Den äckliga lilla kameratuggande hunde Tabbe(tidigare känd som Bertil) har ramlat i ån 2ggr på två dagar(eller ok, jag erkänner, en av gångerna så kanske jag råkade hjälpa till lite med foten...). SOPA! Nu har jag i alla fall skickat hem honom till morsan, för imorgon bär det av till storstan, Sthlm, där jag ska på jobbintervju. Ouh, jag hoppas dom vill ha mig, jag brukar ju iofs inte bli nobbad så ofta, men det finns ju alltid en chans att det händer, även om den är minimal när det gäller mig ;>

Efter det så ska jag festa järnet med Klabbe å Rickard, eller? oO Ajja, vi får se.

På Fredag bär det av till Spanien, och nej jag är inte så jävla taggad just nu, men det blir nog bättre när jag väl är där nere(och utveklar hudcancer) i solen. Jag är fan kritvit, man kanske ska köpa solskyddsfaktor 30 eller nått? Jag har ju iofs faktor 45 kvar sedan Sydafrikaresan...

Ajja, dags att sova...

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0