Flash Backwaaaaaaaaaard

Tjenare, jag vet att ni har saknat mig! Ni har drömt mardrömmar om varför jag inte har skrivit på jättelänge. Har han dött av sin sjukdom? Han han äntligen lyckats skära halspulådern med rakhyveln? Eller har han blivit våldtagen av sin "Pshyco-virgin-granne"?!???!!?!!

Jag kan härmed meddela att inget av detta har hänt, tyvärr. Jag har dock sökt högskolekurser, jobb samt skickat lite mail till Amerikat. Jag borde fan få svar från USA snart. Dock så är det tveksamt om jag kommer komma in på någon högskolekurs alls, eller ingen jag vill komma in på iaf, mina betyg är rätt så jättekassa. Arkitekt, läkare och jurist är ju redan körda, annars hade dessa varit top 3 på listan xD Men vafän gör man, det är bara å söka hej vilt så får jag se va jag kommer in på för skit.

På Onsdag fyller jag år, 20år. Woho. Skitkul. Elleeeeeeeeer...? Det känns mediokert, jag vill inte bli äldre snart. Det vore najs om man kunde vara 20 ända tills man är 70. Men det kanske inte fungerar... xD



Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahaha aldrig, verkligen aldrig i hela mitt liv. måste verkligen vara bland det ah, jag vet inte, fulaste spel i hela världen eller nåt. Kan det vara mer beiget och bara allmänt fult? haha

2010-04-12 @ 20:24:24
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Maryy

du har nästan bara hundbilder på din blogg. ville bara berätta det.

och jag rev inte upp hela brevet utan det blev en fin liten rispa i ena kanten på låret. ville bara berätta det också.

2010-04-13 @ 00:53:46
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

tappa inte bloggandet!

2010-04-13 @ 22:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0