En kväll på vallen

Så var ännu ett pass avverkat på Arosvallen i Västerås. Jag vart helt jäkla slut, så det kan inte ha varit annat än bra. ;> 6*300m med en minuts vila mellan loppen och ett snitt på typ 44s. Efter att ha vilat i 10min så var det dags för lite tvåhundringar, åtta stycken närmare bestämt. Dessa gick på 28.5s, typ, men vilan var ynka 30sekunder nu(man hinner ju inte ens lägga sig ner och dö på 30 sekunder, vilket jag var bra sugen på redan efter fem lopp :S). Sedan toppade vi med lite gräsdiagonaler och ett isbad. Pörfekt är vad jag kallar det.

På Fredag är det JSM i Karlstad, och just nu känns det som om det inte kan gå annat än bra. Men det återstår att se, mina kära vänner.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0