Hur kan det verka så enkelt, men vara så otroligt svårt?

Ey yo! Tävlingen i Malmö gick sådär.

+
Jag kom först av svenskarna(tre kenyaner före)
Jag gjorde ett grymt bra slutvarv
Jag sprang på den näst snabbaste tiden jag någonsin har gjort
Jag vet, till 100%, att jag kan springa snabbare

-
Jag är feg
Jag springer alltid första varvet för sakta
Jag springer med för mycket respekt till mina motståndare


Jag vågade inte hänga på kenyanerna, som var anmälda på 1.45 respektive 1.46 vilket är typ 6-7sekunder snabbare än mitt pers. Men nu i efterhand så ångrar jag mig. Jag borde ha vågat. Jag borde ha köttat, redan på första varvet. Jag borde ha hängt på den sämsta kenyanen...
Det har blivit en ovana för mig att mesa mig fram i fyrahundra meter för att sedan kötta de sista fyrahundra metrarna. JAG BORDE JU FÖR I HELLVETE KÖTTA ÄNDA FRÅN START. Jag borde våga ta rygg på folk som(på papperet) är mycket snabbare än vad jag är. Jag borde kanske rent av testa på att dra ett lopp själv. Bara för att göra något annorlunda någon gång. Bara för att visa att jag att jag kan, och vågar(?), ta för mig.


Ajja, nu har jag sovit typ hela dagen, dags att bege mig ut i solen.

Hörs!

Här är en länk till Webbsändningen, dra fram till 02:08:00 så har ni mitt lopp. hehehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0