I just got to see it for myself

Eyyo, mitt mail-spammande till amerikanska skolor har äntligen fått lite respons, har skickat typ 30mail, fått svar på 15 varav 5-6st är intresserade. Så det verkar ju najs i alla fall.

Nu är det dags för mitt första löppass på över 2veckor, jag har ju tyvärr varit sjuk, så det blev en lite halvt medioker avslutning på min säsong. Menmen, jag är ganska tillfredsställd ändå. I höst blir det träning för hela slanten, eller ja, jag har ju det där jobbet också, och så måste jag plugga engelska och matte för att klara av SAT:n. Så, det kommer inte bli mycket fritid för mig. Men jag är ganska säker på att det kommer vara värt det när jag väl är klar med allt.

Ajja,

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Maaary

du brukar kunna skaffa dig ganska mycket fritid iaf ;)

2010-09-02 @ 17:41:07
URL: http://fiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0