M

Jag älskar dig. Varje morgon när jag vaknar så ser jag på dig och tänker på hur lycklig jag egentligen är... Varje timme på jobbet så funderar jag på vad du ska hitta på för kul härnäst... och när du är deprimerad så blir jag deprimerad, när du är glad så är jag glad, när du upplever något spännande så upplever jag något spännande. Du är min nya drog. Dexter. Serien med seriemördaren. The Bay Harbour Butcher.

Det är så sjukt bra, jag har aldrig sett en mer spännande serie. Eller mer genomtänkt. Eller genialisk. Det är nästan så att jag funderar på att bli som Dexter, men sen slår det mig; han är ju förfan en serimördare... Ändå så sitter jag här framför skärmen och lever mig in i serien och hoppas på att han inte ska åka fast. Man hoppas t.o.m. att oskyldiga ska dömmas för att han ska kunna gå fri. Och visst, det är bara en serie, men man måste fan vara genialisk som serieskapare att lyckas få publiken att tycka om en seriemördare. Det är lite hemskt, men på samma gång är det den bästa serien jag nånsin har sett. 

Ajja, gonatt.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

ska fan börja kolla!

2010-08-26 @ 00:47:20
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Klabbe

Och säsong 5 kommer ut 26 september:)

ps. Doakes blir sprängd i luften av dexters stalkerpyskokvinna ds.

2010-08-26 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0