I am not a fool

Jag måste bara medela något som typ alla redan vet. S.k. onödig information. Men i vart fall; det är så jävla skönt att ha såna där "aha-upplevelser" när poletten trillar ner i spargrisen. Precis som om signalerna från en hjärncell till en annan bara har tagit lite för lång tid på sig. Man har liksom där långt bak alltid vetat hur det ligger till eller hut något fungerar, men man har aldrig riktigt kopplat det innan. Ajja, det är fan orgasmvarning när man kommer på det där som man har grubblat på jävligt länge, för länge, men aldrig riktigt kommit underfund med. hehe. Och nej jag tänker inte skriva vad jag har kommit på... då kommer jag vara dumförklarad för resten av mitt liv. xD hehehehe

Fan vad mycket jag fick att göra nu i veckan när jag måste fixa allt med skolan. Skicka ett papper hit och femtio papper dit. Men på något sätt är det ändå najs att det verkligen börjar närma sig nu och jag hoppas verkligen att inget kommer skita sig, det är ju trotts allt bara en månad kvar. Och snart är det jul, folk är lediga och allting tar tre gånger så lång tid. Men det ska nog lösa sig. Hoppas jag.

Godnatt.


Jag vill tillbaka till London. Jag vill utforska staden utan att behöva kasta slängspyor omkring mig på öppna gator. Jag vill åka på högst upp i de röda dubbeldäckade bussarna. Jag vill tvingas ut på gatan när trottoarerna är så fullproppade med folk att man inte längre kan ta sig fram på dem. Jag vill titta lite närmare på Big Ben. Jag vill springa i Hydepark. Jag vill ta de där bilderna som jag inte hann, orkade eller hade lust med sist. Jag vill tillbaka till London.
Undra om jag kommer hinna åka dit en sväng innan NY, bara en liten snabbis sådär...

Kommentarer
Postat av: walter

vi kan dra en sväng? Är också sugen alltså :P

2010-12-08 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0