Ibland vill man bara lappa till vissa människor.

Eller packa in dom i ett paket och sända iväg till Finland och sänka båten när den åker över Östersjön...

Jag lackade ur på jobbet idag, nån random blatte(och nej jag är inte heltidsrasse, bara deltids...) som tror att han är något(bara för att han är fastanställd på adlibris... MEN FAN VAD HÄFTIGT, FUCKTARD!). Men jag förklarade för honom, lugnt och sansat, att han är totalt värdelös och att han inte har någon framtid. Sedan gick jag på toa, två minuter efteråt, när jag har tömt blåsan på den gyllene saften så kommer han och gapar; Vad gör du här?! Gå och jobba!
Vafan tror du att jag gör här?! Jag pissar, kroknäsa!


Vilka jävla wannabe bossar det finns...

Ajja, skitsamma.

Idag körde jag 7-6-5-4-3-2-1min på 18km/h med 1min vila emellan. Det kändes sjukt bra, och om jag inte hade varit lite stel i vaderna så hade jag nog kört några minuter till.
Imorgon ska jag upp och gymma vid nio. Efter det är det övertid från halv tolv = bra med money.
I helgen jobbar jag övertid = jävligt bra med money.

Hörs!



Kommentarer
Postat av: walter

vi borde ta ett snack med den där kroken alltså

2010-12-16 @ 01:23:04
Postat av: Camilla Andersson

haha du är ju tard mikael

2010-12-16 @ 11:10:28
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0