Vafan är jag vaken mitt i natten för :S

Kommer hem ashungrig, öppnar kylskåpet och finner lite smör och ost, men inget bröd, jävla skit! Skafferiet, frysen och kylen är tom på snabbfixat käk... Det löser man enkelt genom att smöra på typ 15ostskivor, ganska så gott, men inte så mättande. Känns som om jag kommer svälta...
Måste egentligen hadla lite imorgon, synd bara att jag inte har tid med det. :/ Ska till Vässe och kuta lite i hallen, så schemat är ganska så jätte tight utan handling.

Ajja, jag är trött. Jag är utsvulten. Jag har en stram baksida. Ska hinka i mig lite vatten och ett par zink-tabletter så kanske det är lite bättre tills imorgon... fifan.

Hörs!


Edit: Såja! Hittade tre bananer. Aningen bruna. Eller vafan, varför ljuga, dom var helt jävla kolsvarta. Men jag mosade dem och blanda dem med lite mjölk och vipps så vare värsta hälsodrinken(eller det var i alla fall vad jag intalade mig själv när jag svalde skiten).

Gonatt då.

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahah fyfan vad äckligt!

2010-12-02 @ 10:35:03
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0