Spikar i ryggen

Har just beställt lite kläder från ASOS, massa kalsonger och strupor och en slips. Man brukar ju alltid hitta nåon bra rabattkod på internet men det var fan helt omöjligt att hitta någon till det där kuk ASOS, nu fick jag ju paya så mycket som jag skulle betala... typ. Om man inte räknar med att det var 60% rea redan innan. Är det det här man kallar dumsnål förresten?

Ajja, jag har beställt en yogamatta och ett nytt styrkelyftsbälte från Stadium också. Och tre plånböcker från Boldstyle. Och nu ska jag fixa en spikmatta från Halléns.

På tal om spikmattor så kan de kosta allt mellan 100kr och 600kr. Men det är ju ingen skilland på dem; spikarna är ju exakt likadana, storleken är likadan och antalet piggar ligger på runt 8200st! Är det kanske olika material på skumgummit innanför tyget måntro? Så att man ska kunna ligga extra skönt på sin spikmatta...

Ajja skitsamma, en spikmatta ska jag ha. Det är fan asskönt att ligga på. Sen bli jag lack när de skriver "köp två spikmattor till priset av en: 199kr" och i anonsen unde säljer samma företag exakt samma spikmatta för 99kr, men hävdar att de har gjort en prissänkning på 300kr. Vem fan tror dom att dom försöker lura?! Jävla fuckfaces.

Ajja,

Hörs!


Från början fick jag inte ta bilden, hon som har tagit den skrev så på sin blogg... och att hon har copyrigth å massa skit... Men jag stylade den lite och skrev dit mitt namn så nu är den ju min. Och så har jag ju copyright på den, för det har jag ju skrivit klart och tydligt... Jag vill förresten inte att någon använder den här bilden till någonting annat än att promota mig.

Man kanske ska testa göra en egen spikmatta; ta några träplankor, slå i lite spikar och vipps så har man en spikmatta a la rocky. Inga jävla plastpiggar där inte. Det ska jag nog göra, nångång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0