Världen är min. Världen var min. Världen förblir min.

Om jag hade haft ett par hörlurar(mina har hundfan tuggat upp) så hade Eldkvarn spelats för fullt på Mp3:n. Ganska så genialiskt band.

Jag ska tala om för er oerfarna läsare att det är fan bra jobbigt att jobba. Gör det så lite som ni kan om ni nu har möjlighet till det. Trist är det också. Men har man ett behov av att unna sig lite saker som kostar pengar så är det ju dock ett måste(i alla fall för oss vanliga svenssons...). Jag vill köpa en ny dator samt ett bättre objektiv till kameran. Det kan behövas om framtiden ska spenderas med att plugga i en främmande stad, i ett främmande land, på en främmande kontinent. Usch... vad grymt jävla kul det ska bli.

Jag får ångest av att tänka på det. Ångest för att det är så jävla mycket jag har ogjort som jag måste få gjort de närmsta dagarna. Ångest för att jag vill, jag kan och jag ska, men just nu finns det inte tillräckligt med tid. Ångest för att tid är en bristvara. Ångest för att något ska gå snett. Ångest för att jag är så jävla nära att uppfylla en dröm, samtidig som den kan spricka som en ballong mot en nålspets. Ångest för att jag har vänner som jag snart, om inte redan nu, inte längre känner. Ångest för att det alltid är någon/något som ska betala vägen till paradiset.



Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är alltid din vän, vare sig du vill eller inte

2010-12-10 @ 05:12:56
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack :)

2010-12-10 @ 09:24:22
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0