Skitsnack

Tjenare! Läääääääget?

Det är inte långt kvar till hemresa nu. 9dagar nämare bestämt, så jag har börjat fundera på vad jag ska hitta på när jag kommer hem. Ett alternativ(som för mig inte ens räknas som ett alternativ) är att börja på mittt gamla jobb igen, plocka böcker hela dagarna, NEJ TACK! :S Så vad ska man hitta på då? Det vore kul att göra något eget, något oväntat men ändå roligt. Typ sälja älgskit i Tyskland eller bli giggolo i USA...hmm, det kanske skulle funka.
Eller så tar jag med några av Sydafrikas slavarbetare hem och skapar ett eget företag som typ tillverkar kläder eller godis.

Ajja, det är svårt när det är svårt. Jävligt svårt. Men nu äre dags att sova, så vi höres!

Hörs!

 


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

s: Ja, jag förstår det eftersom du har varit i SOLEN i hundra veckOR!

2010-01-13 @ 21:40:59
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0