So is it goodbye?

Tjenare amigos!

Snart är det dags för mig att börja vandra mot Potchefstrooms gräsbanor, väl där ska jag kuta lite 150ingar, 3*5*150m närmare bestämt. Det är sista kvalitetspasset på hela lägret, så nu äre bara att kötta.

På onsdag är det hemfärd som gäller, det ska bli skönt som fän att studsa runt lite i snön hemma i vinterkalla Sverige. Snöpuls is thö shit. Och hur gött vore det inte att bada lite bastu? Eller åka skidor? Eller frysa ihjäl? hehehe XD

Ändå kommer jag nog sakna Sydafrika(i alla fall värmen) en aning när jag väl är hemma. Jag kommer sakna känslan av att inte behöva göra ett skit om dagarna. Det bästa jag vet just nu är att lägga mig på rygg i gräset, skruva upp volymen på mp3:n och bara drömma mig bort för en stund. Det är naaaaaaaaajs. Nackdelen med detta är att solen har en förmåga att förvandla mitt bleka fejs till en tomatrödbulle, liksom kokande vatten gör med en kräfta. Men det är sådant man får ta på en solresa... xD


Ajja, dast att dra. Lite bilder kan ja bjuda på;

Sun city. Typ var tredje minut kom det en jättevåg som var typ 3meter hög. Det är en sådan alla står och väntar på. :P

 

En Zebra är helt klart vit med svarta ränder. heheheheh.

 

En stark jävel som står underst xD

 

(jag har en i bagaget) heheheeheh




Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

åh, det ser så jävla härligt ut!

2010-01-17 @ 19:51:00
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0