Viktproblem

Tjenare!

Nu har jag varit ner till köpcentret och schoppat järnet... naaaat. Det enda jag har köpt är en massa spriiiiiit. Annat skit kan jag lika gärna köpa hemma. Dock så har jag ett litet problem, min väska vägde 22kg på vägen hit och den lär knappast väga mindre nu. Spritflaskor är ju fan inte viktlösa och mina nyinköpta jätte statyer i trä väger ju typ 1ton styck... Så frågan är vad jag ska lämna kvar... Hmm, lite gamla kläder, lite piller, lite perfume flaskor som typ är tomma och tre par skor.

Och sen lämnar jag kvar 3kg kroppsvikt, inte så jävla bra det inte... Ändå så har jag fläskat i mig Gainer-dryck och massa recovery-barer som är proppade med kolhydrater och protein. Så vafan har gått snett? :S

Ajja, Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0