Fan vad skönt att kunna spela musik på högsta volym igen!

Tjenare! Så är man hemma i Svedala igen, och det känns skönt, skönt som fan! Det har inte hänt så mycket sedan sist, jag har mest varit ute hos morsan och mobbat min lillebror, klappat små stinkande hundvalpar, åkt lite kälke, pinnat på i skidspåret och tagit en massa jäkla bilder. Menmen, ikväll bär det av till v-ås för att kuta lite bana, 2*500m. Det kommer gå grymt bra! Men innan dess finns det en massa skit som ska fixas, det ska städas, tvättas, handlas, lagas mat och en massa annat, men först ska jag bege mig till skithuset.

Här är lite bilder ifrån helgen;

Påväg in mot arlanda, ovanför och under molnen på en och samma gång.



Skabbe...


..och skabbes hoe..



...och deras valpusar...


...



...och sist en henke på sin kross.





Hörs!






Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

haha sött anus på bild nummer 4! (Y)



s: ALDRIG, rör dom inte!

2010-01-26 @ 19:35:16
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0