Safari (the real one!)

Tjenare mina vänner.

Då var den riktiga safarin avklarad, och jag måste säga att det var riktigt jäkla spännande. Tyvärr såg vi endas 2st av "The big 5"; Noshörning och Elefant. Bufflarna och Leoparderna var helt bortblåsta. Dock "såg" vi ett lejon som "låg under ett träd och vilade" (själv tror jag att det lika gärna kan har varit ett par torkade löv eller några vissna grässtrån, så det där lejonet räknas fan inte). Troligen var det värmen som gjorde att vi inte fick full pott på våran avprickningslista där The Big Five stod inskrivet i övre kanten(ok, så jävla nördiga är vi inte att vi gjorde upp en lista med de djuren vi såg, men om vi nu hade haft det så hade det nog varit "göteborgarna" som hade vart det mest sällsynta djuren under dagens safari xD hehehehe)

Ajja, sen så var på på något vattenland som hette Sun City också, innan vi var på safarin. Dock så sög vattenlandet då de bara hade 5st kassa rutschkanor varav en var frittfall med halva fallhöjden i jämförelse med den på Skarasommarland. BORING! Jag hade hellre spenderat 4timmar extra på safarin istället.

Ska jag tillbaka hit nästa år så ska jag fica körkort så jag kan hyra bil och bege mig ut på en egen safarisväng, utan några som helst restriktioner på vad som är tillåtet och inte tillåtet xD hehehehehe

Ajja, dags att sova. Hörs!

Bilden är dock från "fejksafarin" eftersom att jag inte har laddat upp dagens bilder.



 

Hörs!




Kommentarer
Postat av: Anonym

öjöjöjööjjöj

2010-01-08 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0