I just killed my baklår!

HOLAAAAAAAA!

Dagens pass numero dos är avklarat, och gissa om jag har syyyyyyyyyyyyyra i låren?!!!!ettett11!!! 2*150m+3*200m med 4min vila mellan loppen är inget att leka med, sörrni. Menmen. No pain, no gain! (mitt nya motto xD)

Ajja, jag har precis duschat och mina två rumskamrater, som är aningen efterblivna(hehehehe ;D), tar typ 100år på sig för att bli klara. Men nu äre dags att dra ner till någon av stans pubar för att trycka i sig lite käk, jag tror jag ska ta en natchotallrik som starter och 400g revbensspjäll som huvudrätt och lite malvapudding med vaniljglass som efterrätt. Mätt ska jag bli i alla fall, skojja inte. :P

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

mikael din lilla springpojke!

2010-01-14 @ 20:00:31
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Svar: tack för kameratipset!!

2010-01-16 @ 16:30:43
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0