Saker man vill ha och saker man inte lika gärna vill ha.

Tjenare göbbs!

Klockan börjar närma sig 10 här i Potchefstroom och det är dags för dagens första träningspass; hopp. Det är endast 7dagar kvar tills dess att det är dags för avfärd, najs! xD Något som är ännu mer najs är att solen ska skina hela fäcking veckan, så frågan är om man ska hitta på något om dagarna eller om man ska lägga sig vid polen och bli lite friterad såhär på slutet av lägret. Svårt val. hehehe.

Ajja, dags att dra. Hörs!


Isbadet har blivit min bästa vän, 20 min per dag har jag spenderat där de senaste dagarna, vilket i andra ord är som att säga "MINA FUCKING BENHINNOR ÄR SLUTKÖRDAAAAAAAAAAAAA". hEHEHE

 

Over and out.

 

// The master himself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0