So is it goodbye!

Tjenare bojs end görls!

Så är den sista dagen kommen. Dommedagen(det är fan så det känns i alla fall, det har ju regnat 24/7 i tre dagar nu vilket betyder att jag är lika vit som en snöboll. Men det värsta av allt är att jag inte pallar cykla 4km i regnet för att köpa färska dounuts på GB-glassbaren... det hade vart så jävla gott att ha med ett par stycken på flyget. FAN OCKSÅ! xD)

Ajja, kl 14:10 landar jag förhoppningsvis på Arlanda airport. Men vem vet, vi kanske störtar i Afrikas regnsskog, vilket vore jävligt spännande. hehehe. Ajja, min packning har minskat med typ 6kg sen jag åke hit = 6kg spritvikt. hehehe.

Sen så fann jag en sida på facebook;
"The most Insulting/Disgusting joke Ever".
Och fy fan vad jag garvade när jag började läsa skämten, riktigt sjuka var dom. Det är typ skämt som man skämms att man garvar åt men ändå kan man inte sluta garva för att de är så stört roliga xD Ajja, här kommer en lite mildare variant, men ändå inte "barnvänligt". hahah xD

A woman is delivering a baby. she gives birth.
the nurse grabs the child, pauses and runs out of the room.
the woman sits there in the bed shocked.
a few minutes later the nurse runs back in and throws the baby at the wall.
the nurse then yells "APRIL FOOLS. IT WAS ALREADY DEAD."



 

Over and out, hörs i Sverige landet!

 

//Majkel the master.


Kommentarer
Postat av: kungen på achtung

lever du?

2010-01-24 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0