Vakna.Nörda.Käka.Tåga.Fota.Träna.Fota.Tåga.Nörda.Sova.

(för er som inte pallar läsa allt så sammanfattade jag min dag(mitt liv? xD) i ord i rubriken här ovanför)

 

Så är jag tillbaka från V-ås, ett tågkort(som jag köpte igår) fattigare men framför allt är jag ett banpass rikare. Det gick lätt som fan vilket bådar gott inför första tävlingen nu på Söndag; 800m i Sätra. Det kommer bli inomhuspers dirr(och med tanke på att mitt inomhuspers är rätt så sämst så borde jag fan klara av det xD) ;D.

 

Sen så var ju tåget som skulle ta mig hem till Sala försenat. Såklart. Alltid. Försenat. Men vafan, det gjorde inget eftersom att det gav mig lite tid till att fota. Gött! För skenande tåg, lysande stoppskyltar samt nedfällda bommar gav några riktigt bra bilder. Det vart faktiskt jävligt bra resultat, vilket kanske inte förvånar så många med tanke på vilken naturbegåvning jag har. hehehe.

 

Ajja, det är en dag idag också, så det kanske är dags för mig att bege mig 2meter i nordöstlig riktning, dvs till sängen. Btw så kan jag inte ladda upp mina mästerverk eftersom att jag inte har thö kamerasladd tillgänglig för tillfället.  Det får bli en annan gång ;)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

hahahah så jävla cp! jag vill se dom :O

2010-01-27 @ 19:03:46
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0