Fat Chicks

Det vart fan sent ikväll, lite för sent. Jag har varit ute på krogen(läs:hottan) med några polare. Och visst var det kul.

Alex och jag fick en öl utkastad över oss efter att ha "raggat" på fel brud(en 40årig klimakteriekärring som shakade loss med oss 20åringar på dansgolvet, eller var det vi som shakade loss med henne? hehehe)

Och jag kanske ska tillägga att jag har varit helt nykter hela kvällen, vilket i vissa fall har varit grymt kul, t.ex. så är min nya hobby att kolla på när s.k. "Fat Chicks" raggar. Det är underhållning på hög nivå att se hur en boll kommer dansande mot en pinne och när pinnen får syn på bollen så lägger pinnen benen på rygger och kutar iväg... och bollen studsar efter.

Och visst, jag tycker att det kan vara ganska kul att hålla till på dansgolvet och dra mina supermoves och se hur alla brudar drägglar efter mig(typ ;>), men när DJ-en drar igång låtar som Carolas; Främling, så vill jag ju bara sjunka genom marken, eller åtminstonde fly dansgolvet snarast möjligt. Jag hatar schlager. Jag hatar Carola.

Missbrukar jag ordet hatar?


Ajja skitsamma, det börjar bli dags att sova. Klockan är ju snart halv fyra.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

carola, uuäääh

2010-07-22 @ 09:14:16
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0