Grottmongon och retards

Det finns vissa saker som man bara inte gör i Sverige. Och vissa saker som man gör.

Man ställer sig t.ex. inte mitt i eller på vänser sida i en rulltrappa så att man blockerar skiten för andra människor. Då är man dödsdömd. Man bör stenas. STÅ TILL HÖGER FÖR FAN SOM ALLA ANDRA MÄNNISKOR MED HJÄRNCELLER GÖR!!!!!!!!!111!!1
Man sätter sig inte brevid en okänd person och börjar prata med den när man åker buss(speciellt inte o personen verkar totalt ointresserad av en) när det finns andra lediga platser på bussen. Då förtjänar man 10 rapp av en piska.
Och om någon har ett "4-säte" på tåget så ta man bara inte och sätter sig mittemot denna personen och beslagtar dennes fotpall. Speciellt inte om man är ett jävla fuckface grottmongo som smaskar på nötter och väger 200kg och predikar för hela jävla vagnen om hur nyttig man är när men egentligen har förkalkat varenda jävla ven, artär och kapillär man har i kroppen. 

Jag hade planerat att spy efter mitt pass idag. Men efter att ha spenderat 30minuter på ett tåg med ett retard mittemot mig, 20sekunder i en rulltrappa bakom ett fuckface som blockerar hela vägen och 15min på en buss bredvid nån översocial avdankad A-lagare så kunde jag inte göra något åt det när spyan kom krypandes upp i halsen redan innan passet hann börja. Fan.

Jaja, nu ska jag till Alex å lira lite TV-spel.

Hörs

Kommentarer
Postat av: camilla Andersson

Jag hatar när någon sätter sig bredvid mig på bussen när hela jävla bussen är tom!

2010-07-13 @ 22:23:00
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: sanna

bitter?

2010-07-14 @ 09:04:42
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0