Nu har jag den där känslan

Så har jag sett årets första(och sista?) orm. Eller, jag inte bara såg den jag cyklade över den. hehe. Den slingrade sig över cykelbanan och när jag fick syn på att det var en orm, och inte en krokig pinne, så var jag tvungen att göra ett snabbt och klippskt ställningstagande.
Jag kunde ha tvärbromsat.
Jag kunde ha väjt.
Men nej, jag vart som paralyserad av den där ormfan att jag inte kunde göra något alls. Eller jo, jag kunde tydligen lyfta på fötterna så att den inte skulle kunna hoppa upp och hugga ihjäl mig. Och så hann jag styra så att jag körde rakt över skallen på den(för då lär ju risken att den hugger mig reduceras ännu mer?!) Jaja, jag tycker iaf att det var skitsmart gjort.

Men men, jag hatar sånna där vilda jävla reptiler som är helt opålitliga och oförutsägbara. Jävla äckel :@

Ajja, idag har jag spelat badminton och badat. Nu bär det av till Västerås för lite banträning. 600m-500m-300m med 15min vila mellan varje lopp = det kommer gå sjukt fort idag. Det gillar vi :D

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Fyfan vad äckligt!

2010-07-13 @ 16:29:49
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0