FU FI!

Jag gjorde Aftonbladets valtest. Det gick sådär...




Det är bara det att jag hatar Piratpartiet och Feministiskt initiativ... Jävla jippo partier som bara kör på sina sakfrågor(vilka iofs kanske inte är helt värdelösa, men att skapa helt nya partier pga ett fåtal frågor är ju lite överdrivet.)

Annars dög det väl, jag kommer ju att rösta rött eller grönt så dom partierna ska ju vara där uppe. Likaså hör de där "Vi samlar alla rika(eller helt jävla korkade ;>) människor i ett parti så att vi kan bli ännu rikare och de fattiga ännu fattigare"-Partiet (aka Moderaterna) hemma i botten. YES BOX! xD



Ajja, jag kände mig grymt stark på intervallerna idag. Dock så kom jag i mål efter första sexhundringen(av fyra) med tanken - fy i hellvete vad sakta jag sprang - poppandes mellan hjärncellerna. Och även om det bara var den första intervallen(resterande tre gick grymt bra) så kändes det som om jag bara ville hugga av de där jävla stumparna till ben jag har, eller snoppa skallen som om den vore det gröna på en jordgubbe...
Jag vet inte varför, men jag blir så jävla förbannad på mig själv när jag inte tar i tillräckligt mycket, eller känner att det finns mer att ge. Att komma i mål och känna att "fan, jag borde ha sprungit lite snabbare" är något av det värsta som finns i min lilla(stora?) värld.
Jag tar hellre för mycket än för lite, även fast det egentligen är bättre att göra tvärtom vid vissa tillfällen. Men att inte få kippa efter andan eller känna hur mjölksyran breder sin väg i benen är en pina.

Ajja, det är dag att dra sig mot sängen,

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0