Konsert, Nattbad, Jävlakukbusstur och en grymt bra tävling

Det har varit kul att träffa Sanna igen, även om det bara var för en dag. Efter konserten igår så drog vi och badade nånstans i Tantolunden och Mälarens förorenade vatten, det var(trots att jag alltid har trott att man får cancer om man badar i Mälaren ;>) riktigt skönt efter att ha stått och toksvettats framför en scen i 3timmar. Det behövdes så att säga, dock så hade vi inga handukar med oss så min t-shirt fick agera badlakan för en kväll, vilket resulterade i att jag fick gå i bar överkropp hem...

...och jag har inte tänkt på det så mycket innan, men på vägen hem igår så kom jag på hur mycket jag hatar att vara spinkig. Hur mycket jag hatar att ha armar som ser ut som överkokta spagettin, att ha en mage som är som en träplanka med lite repor på(dvs helt formlös men att man kan se rebenen sticka ut lite här och var) samt att ha en ryggrad som ser ut som en jävla tuppkam så fort jag är det minsta framåtlutat.

Men nej, jag vill inte vara fet, byta kropp eller se ut som någon annan. Men det fattas fan lite muskler, och det ska vi ordna till hösten sörrni! :P



Påväg in till Stadion så irrade jag bort mig totalt, så som typ bara jag och senil-dementa kärringar kan göra. Jag satte mig på fel buss, vilket jag inte märkte förrän föraren ropade "slutstation Strängäs, Strängnäs nästa" i högtalarna. JAG HADE TYP ÅKT EN FUCKING TIMME I FEL RIKTNING!!!!! :S En 20minuters bussresa hade förvandlats till en och en halv timmes resfärd(och då hade jag ändå inte nått mitt mål, utan bara kommit tillbaka till stället jag startade ifrån. Jag har funderat på att skaffa en tatuering, och där och då så bestämde jag mig för att tatuera in "FAIL" i pannan på mig själv.) Snacka om att paniken spred sig i kroppen, speciellt med tanke på att jag visste att om jag skulle åka lokaltrafiken hela vägen in till stan så skulle jag komma fram samtidigt som loppet startade. Dock så hade jag sån tur att Sanna och hennes föräldrar ändå skulle in till stan och käka, så jag fick skjuts och kom fram 1h och 15min innan start. Pörfekt!



Själva loppet gick grymt, nytt pers med 10 sekunder i första 1500metersloppet för i år. Tiden vart 3.53,97 vilket är helt ok, men den kommer inte att stå sig säsongen ut. Och nej, jag är långt ifrån nöjd med den tiden. Ändock jävligt glad att jag sprang så pass bra. =)


Ajja, dags att sova fifan,

Hörs!

Kommentarer
Postat av: camilla Andersson

bra gjort majkel! både loppet och resten.. hahah

2010-07-24 @ 16:07:01
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Tomas

Som jag och klas på väg hem från gubbskivan:P bara att du var nykter:P haha:)

2010-07-24 @ 23:52:31
URL: http://twomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0