JAG HATAR HOLLÄNDSKA SKITHUS

Nu så har jag kommit hem, efter att ha varit borta i en vecka, och vill använda den där dammiga tvättstugan som nästintill aldrig besöks av någon av mina två(tre?) fuckfacegrannar. Men när jag kommer ner och ser att den är UPPBOKAD I TRE FUCKING JÄVLA DAGAR FRAMÖVER så växer vreden inom mig. Jag känner att jag vill ha sönder något, slå någon eller kanske kasta ut deras nytvättade tvätt på golvet...

Ajja, jag låtsades att jag inte såg "bokningslistan" och fyllde de där tvättmaskinerna till max. Så nu är det bäst för den som hade bokat tvättstugan att sova länge, för den kommer vara upptagen ett tag till minsann.



Jag hatar en massa saker, för många saker, för fina saker, för bra saker. Saker som jag inte borde hata, utan älska. Men den där osynliga gränsen, mellan kärlek och hat, kan vara hårfin. Och ibland är det mer tillfredställande att hata något.


Och sen finns det vissa saker som jag hatar så mycke att jag bara vill skrika ut min frustration i ansiktet på någon, ibland, inte så jätteofta, men ibland, 2-3ggr per dag kanske, eller 4. Saker som...

- Fullbokade tvättstugor
- Klimakteriekärringar som blockerar ingångar till affärer och skapar 5mils kö, både framför och bakom sig, eftersom att ingen jävel varken kommer in eller ut i affären när de har ockuperat all mark som är gångbar. BACKA RÅÅÅÅÅH!!!!!
- Holländska toaletter, vem fan uppfann dem???!!! Man skiter på en platta och "hålet" med vattnet är längst fram vid dicken(eller kussimurran om man nu har en sådan)... Alltså blir det som att skita på toalettkanten, fartränder i skithusstolen blir därmed även oundvikliga! Och holländarna själva verkar även dem ha tröttnat på dessa stolar eftersom att jag för varje toalettbesök jag gjorde i Holland fick erfara vad den föregående toalettbesökaren hade för konsitens och färg på sin skit. Vilket, enligt mig, inte var så jättekul om man t.ex. ska gå till toaletten och tvätta händerna innan man käkar på nån restaurang, och på köpet får man en markant minskad matlust.

...får mig att se rött.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0