Jag är ett sällsynt exemplar

I förrgår sprang jag jävligt bra på intervallerna, det kändes grymt lätt så nu är jag taggad som fän på att tävla!
Igår vart det lite halvpartaj med volleyboll, öl och folk. Pretty njas. Det var riktigt kul fän.
Idag har jag lekt med min bitch Alex, käkat lite burger, letat lite nycklar, och tvättat penis.
Nu ska jag ut och springa lite intervaller.
Senare ska jag bege mig till Sala Skyttegille där jag ska klippa den där enorma jävla gräsmattan som jag började klippa i fredags.
Imorgon ska jag fixa med jobb(en).
På Tisdag är det dags för säsongsdebut på 800m i Eskilstuna.


Tänk om dom jävlarna alltid kunde vara såhär söta... :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0