Sverige, Sverige älskade land.

Det är skönt när det är svalt ute. Det är skönt när det är sommar. Det är skönt när det är kväll. Det är skönt när musiken fyller ens sinnen. Det är skönt när hjärnan är upptagen med att bara vara tyst och lyssna. Det är skönt när ingen kan störa mina tankar. Det är skönt när allt går som det ska. Det är skönt när jag är nöjd. Det är skönt när ingen kan stoppa mina ben. Det är skönt när jag känner ruset genom kroppen. Det är skönt när hjärtat mitt slår. Det är skönt att ha en kevlarsjäl. Det är skönt när man kan ge allt man kan. Det är skönt när man låter tiden ta tid. Det är skönt när man ramlar men ställer sig upp igen. Det är skönt när man är.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0