Tiden försvinner ner i ett svart hål

Jag fattar inte hur jag kan sova så jävla mycket. :S Jag sover minst 11 timmar per natt, det är sjukt, dagarna försvinner i drömmarnas värld. Och visst kan väl det vara skönt att drömma lite ibland, men jag föredrar att drömma i vaket tillstånd, då kan man bestämma själv vad drömmarna ska handla om och man behöver inte ha känslan av att halva ens liv försvinner i sömnen. Fän också...

Idag blir det till att spela lite volley, tror jag, men jag har träningsverk i vaderna och ikväll är det ett riktigt snabbt banpass som står på schemat så det går väl inte riktigt ihopp. Det får väl bli min tur att agera sidlinje idag då ;>

Nu ska jag återvända till städningen,

hörs!




Det här är vad som spelas i hägtalarna just nu, ganska bra faktiskt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0