Det kommer aldrig någonsin vara perfekt

Städa. Jag hatar nästan ordet lika mycket som jag hatar innebörden av det. Att stå där med en jävla damsugare i handen för att få upp alla partiklar som har samlats på golvet sedan den senaste gången man städade(för typ 8månader sen) är bland det värsta jag vet. Det kanske är därför jag gör det så sällan, eller så är det för att jag gör det så sällan som det blir en sån pina. Vem vet.

Om två dagar beräknar jag att ha avklarat #Uppdrag - Städa lägenheten... Det kommer bli tufft. Blod, svett och skurvatten kommer att spillas på vägen mot målet. Men jag ska lyckas.

Nu beger jag mig in i dimman, frågan är om jag kommer överleva dagen.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

Själv har jag skavsår i handen sen jag dammsög i pappas sommarhus, jätteskönt :):)

2010-06-15 @ 16:35:17
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan få ett likadant på andra handen om du kommer hem hir å sädar åt mig?! alltid bra när det matchar (A)

2010-06-15 @ 17:16:08
Postat av: Camilla Andersson

GÄRNA!!

2010-06-17 @ 20:48:48
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0