Fisk

Imorse när jag vaknade och skulle borsta tänderna så hittade jag min Hi-tec(NOOOOOOOT) mobil i handfatet, dyngsur och vattenskadad. Ingen knapp funkar och den går inte att sätta på. Fuck. Jag måste ha glömt den där inatt när va var uppe och sket.(viktig info sörrni) xD Nu kanske jag måste skaffa en ny ändå? Jag har i alla fall blåst lite på den med hårtorken, dock utan resultat. Hmm, ajja det är sånt som händer.

Snart ska jag iväg och fiska. Men jag tror inte att det kommer bli så mycket fiska för mig, jag ska ta med kameran och fota lite istället, det är roligare än att sitta i flera timmar och stirra sig blind på en spötopp i hopp om att denna ska börja gupa febrilt. Nej, fy fan för fiske xD haha

Jag körde mitt första intervallpass på flera veckor igår, och det gick grymt bra, som vanligt då. ;> Men jag ska nog ta det lite lungan med springandet nu i veckan så att den där inflammationen inte letar sig tillbaka till min högra akillessena.



MY BFF xD haha



Ajja, Höres!

Kommentarer
Postat av: Maryy

hej

2010-03-16 @ 00:47:15
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: fan nr 4 i löpets fanclub

Tjenare grabben, visst minns vi dig. Duktig,snabb och snygg löpare. Det är ju klart att du måste få ditt "tänka-på-annat-år". Men kom igen nu, har du ingen PLAN ? tjena pengar- resa- tjena pengar- ragga tjejer + springa lagom mycket.

hälsn fan nr 4

2010-03-16 @ 09:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0