Skithuset is your friend

Så har jag återigen parkerat röven där den hör hemma, på skithusstolen, så man skulle kunna kalla detta inlägget för "Livebloggning från skithuset". Ingen kunskap är onödig kunskap, mina vänner! (det är så bra med laptop ibland, man kan verkligen förena nytta med nöje (Y))

Detta tar oss vidare till dagens "Jag såg ljuset i tunneln"- händelse. Det är nämligen så att jag kutade(LÄS: tävlade) idag, först 800m(vilket gick helt ok) men efter det (sisådär en 50minuter och två spyor senare) så var det dags för mitt första 5000meters lopp EVÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!111!!ETTETT!!!1!

Denna kombinationen är inget jag kan rekomendera för allmänheten, speciellt inte om du har proppat i dig 1st powerade och 2st gainomax emellan loppen i hopp om att få lite liv i kroppen... Nej fy fan för 5000m! (Det är i och för sig något som jag kan tänka mig att göra igen... när jag är 150år gammal, har 0 vänner(CHECK[x]) och är självmordsbenägen.)

Men som sagt, ingen kunskap är dålig kunskap, och visst fan lärde jag mig något idag...
minst sagt.

Ajja, jag är i alla fall helt slut, så blir till att titta på ett avsnitt av The Pacific och sedan slumra in och drömma vackra drömmar om den jag älskar mest, mig själv.

Hörs!


Från träningslägret i spanien. Och ja, jag ligger först(det gör jag jämt), jag håller ju på att varva de andra på våran 150metersintervall... heheheheh


Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

jag tar alltid(om jag är hemma) med mig datorn på skithuset :D assmart

2010-05-16 @ 23:36:01
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Micke har du tights på dig? ;)

2010-06-16 @ 13:35:14
Postat av: Micke

jag har alltid tights på mig XD

2010-06-17 @ 11:14:55
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0