Jag jagas av begär

- (minus)
- Det kommer troligen ta flera dagar innan jag kan bli miljonär... Jag ska tydligen få hem något kontrakt som jagg måste skriva under för att kunna sätta över pengar på mitt nya konto på Avanza.
- Ung och bortskämd, det nya programmet i SVT. Dom diskuterade det i "debatt" igår, och tre av freaktardsen var där, och vet ni va dom sa!??!!! "Ni pratar om oss som om vi vore efterblivna, men det är vi inte"... NI ÄR JU FÖR I HELLVETE HELT JÄVLA AVDANKADE! DET ÄR KLART ATT NI ÄR EFTERBLIVNA OM NI FÖRSÖKER INTALA FOLK ATT NI INTE ÄR DET!!! En normal människa behöver inte övertala andra om att han/hon inte är efterbliven.
- Städa
- SAT-testet, jag vill inte ens tänka på hur dåligt det gick.

+/-  (plussnedstreckminus)
+/-Träningen, jag har kommit igång bra igen även om jag har fetaste slemhostan.
+/- Jag är måste till skithuset, det är ju ganska skönt men samtidigt jobbigt att gå dit...

+ (plus)
+ Jag ska bli miljonär, tjäna storkovan på aktier är min senaste plan för att nå målet.
+ Mina fonder(alla utom en) har gått uppåt som fän det senaste året, kanske dags att sälja skiten och satsa på något nytt...
+ Plura;

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ta vara på plussarna!

2010-11-11 @ 12:48:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0