Klitoris

Kom bara att tänka på att jag läste för rätt länge sedan att klittor kan bli upp till 5cm långa, UTÖVER det som finns inbyggt runt "The Hole"(och då menar jag inte the asshole som säkert alla gynekologer redan har listat ut...). Det är alltså den synliga delen vi snacka om här va! Jag kom in på det här när jag samtalade lite på facebook nyss och jag tänkte att detta kunde vara ganska så viktigt information att dela med sig av så att man inte misstar sig, om det någon gång i framtiden skulle dyka upp en bjässe till klitoris i sänghalmen. Ajja, nu har jag delat med mig av my share of the cake, so to speak, om man ska vara lite hipp och internationell som många uppmärksamhetshoror kan vara nu för tiden...

Nej, fan vad jag snackar skit, det är dags att sova. Godnatt.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0